"Schrijven is eenvoudig, je moet alles afhakken wat er niet bij hoort"

Gerard Reve

Opnieuw strakke nieuwsbrief voor Mannequins and More

Opnieuw strakke nieuwsbrief voor Mannequins and More

Kort geleden produceerde CombiTekst in samenwerking met Whirlwind Internet een strakke nieuwsbrief voor Mannequins and More. HET agentschap in etalagefiguren en displaymateriaal in Nederland. 

Al bijna veertien jaar werken CombiTekst en Mannequins and More samen bij het publiceren van Nederlandstalige uitingen. Wij maakten alle versies van de website, produceerden ruim vijftig nieuwsbrieven en schreven (mee) aan publiciteitsmateriaal wanneer Mannequins and More betrokken was bij (mode-)tentoonstellingen of vakbeurzen. 

De samenwerking loopt perfect: de eigenaar van Mannequins and More, Michiel Harff, stuurt ons al het materiaal van zijn nieuwste product of merk. Wij maken een selectie volgens het criterium 'kort maar krachtig'. De lezers van de nieuwsbrief, retailers in de mode, hebben het immers druk. Wijdlopigheid is nergens voor nodig en bovendien: de lezer is in dit geval de deskundige. En niet wij.

Tekst en beeld gaan naar Whirlwind Internet dat er voor zorgt dat de nieuwsbrief technisch werkt en er ook nog eens strak uitziet. Zij maken een 'versie 1' die door Michiel en door ons wordt beoordeeld. Na al die jaren partnerschap voel je elkaar uitstekend aan. De eerste versie is dan ook meestal de definitieve versie. Die wordt verstuurd naar de adressen van retailers die daarvoor toestemming hebben gegeven. Ook daarvoor zorgt Whirlwind. De hoge respons en waardering maakt alle drie de partners erg trots.