"Schrijven is eenvoudig, je moet alles afhakken wat er niet bij hoort"

Gerard Reve

Mannequins and More prominent in AD

Mannequins and More prominent in AD

Mijn liefste en meest loyale opdrachtgever Michiel Harff van Mannequins and More staat vandaag prominent in de - digitale - AD. Met Michiel werk ik al samen sinds de start van CombiTekst in 2003. Intussen hebben we, geholpen door Whirlwind Internet uit Uden, misschien wel honderd klussen gedaan: nieuwsbrieven maken, persberichten schrijven, artikelen voor boeken en museumcatalogi samenstellen, noem maar op.

Mannequins and More is in Nederland het belangrijkste agentschap op het gebied van etalagefiguren en bijbehorende accessoires. In elke winkelstraat staat wel een buste die door Michiel is geleverd. Is - ik wil het zelf mooi zeggen - mode onderhevig aan mode? Natuurlijk, zegt Michiel in het artikel. En Mannequins and More is er om dat te signaleren en op te pikken om vervolgens de klant te wijzen op het schier oneindige aanbod van etalagefiguren dat ons team kan leveren. Wij gaan bijna overal in mee, maar doorslaggevend is de kwaliteit.

Misschien is dat de reden dat de samenwerking tussen CombiTekst en Mannequins and More al bijna vijftien jaar succesvol is. Modes, hypes en trends: we kunnen het uitstekend beoordelen en kiezen of we meedoen of niet. Maar waar het om gaat is vakkennis en kwaliteit leveren. En vaak is dat - naast veel andere zaken - gewoon een kwestie van hard werken. Michiel heeft zijn seizoenen, ik heb mijn deadlines. Zo kunnen we elkaar een hand geven. Als gezegd: al bijna vijftien jaar.

Zie verder: https://www.ad.nl/woerden/luxe-modepoppen-te-kust-en-te-keur~a4af9a15/